Je kunt erop rekenen dat wij ons inzetten om jou zo goed mogelijk te behandelen. Wanneer je toch klachten hebt, waarderen wij het wanneer je ons daarvan op de hoogte stelt. Daarmee geef je ons de gelegenheid om onze werkwijze te verbeteren. Je kunt de klacht bespreken met je behandelaar. Ook kun je de klacht mondeling, schriftelijk of per e-mail melden aan de administratie of rechtstreeks aan de directie.

Om te zorgen dat klachten zorgvuldig behandeld worden, hebben wij een klachtenregeling. Wanneer de behandeling van je klacht toch niet bevredigend verloopt, kun je via de klachtenregeling van het Keurmerk een klacht indienen. De klachtenregeling van het Keurmerk kun je van de website van het Keurmerk downloaden. Beide klachtenregelingen liggen ook in de praktijk ter inzage.

Simon

Direct een

afspraak maken

Voor het maken of verzetten van een afspraak of voor meer informatie, kun je ons op werkdagen bellen tussen 8.00 en 17.00 uur, T: 085 0750100